söndag 30 november 2008

Upp på morgonen

Vaknat SMÄRTA, SMÄRTA, SMÄRTA...i min själ :/
Bilder av människor jag inte minns FLIMRAT förbi.
En känsla av att jag inte har tillgång till största delen av min hjärna eller kropp. HEMSKT!
RÄDSLA för allt och inget
Hopplöshet, en dos av det och vad är meningen att ens gå upp?!
Oskön känsla i kropp!
Som om jag vore invaderad av främmande krafter. Någon som styr mig, någon som programerat undermdvetna order i mitt undermedvetna tidigt i livet.
FAN!
Jag kämpar för att omprogramera mig för det verkarvara det enda sättet att få tillbaka min frihet.
Hur kan livet kännas bra? svårt att föreställa mig JUST NU även om allt inte beckmörkt!

Det är inte värsta känslan. Finns värre tillstånd!

min tand krånglar. Sen jag slog ut tanden då jag var liten så krånglar alltid tand fickan. Vill ramla bort blir lite infekterad och gör MIG LIVRÄDD.

Jag är så liten och rädd SÅ LÄSKIGT ATT VARA VUXEN!

Samtidigt som det är skönt.

Nibiru! skumt att jag gjort 2 målningar som handlar om den och jorden. utan att ens fatta vad jag målade. Det fick jag klart för mig då jag utan att söka kom in på en dokumentär om Niburu som krockar med JOrden år 2012 (!)

Har alltid vetat om att något STORT ska hända med Jorden. HUR jag vet, vet jag inte? men jag har vetat hela mitt liv jag har SETT det och sen jag fick reda om 2012 föll bitarna på PLATS!

Oj det ger mig en funderare ÄR det VERKLIGEN så att 2012 is the end så som maya folket, inka, aztekerna, aborginerna, ancient japans osv har fastställt är det LITE TID KVAR!

Fan vet inte hur jag ska leva livet. Planera på långsikt eller leva livet som om the end är 21 dec 2012?

Tar det DAG för Dag NU i alla fall.

Fans känsla att vakna med! Fan, fan, fan!

men,men jag har skapat en ny mind programering för ATT JAG SKA KOMMA UPP PÅ MORGONEN för det har jag blivit super dålig på, på sista tiden. missar en massa skoltimmar och så, funkar dåligt!

Och som alltid funkar självhypnosen! Jag VAKNADE!...men dock med dessa flasher av människor som skrämmer mig! och denna känsla!

Men jag kom upp :) hypnos-Its my best friend om man kan säga så om något så abstrakt?!

Inga kommentarer: