måndag 1 december 2008

Måndag i min själ-delaktighet!

Delaktighet? vad är det= skyldighet. Vara med, medvara, bidra, inblandning

Jag du delaktighet var det som jag satte som mål för att komma upp tidigt imorse.

Jag VILL ju vara delaktig!

men...IDAG TA MIG TUSAN FAN VILKA LEKTIONER!

Usch idag mår jag illa över mitt beteende. Vi gjorde sockdockor idag och jag började ofint nog skämta om Hannas docka som såg väldigt porrig ut vet inte om det var hon eller jag som började...eh var NOG JAG!!! USCH! Vad jag inte gillar mitt beteende!

När den öppnade munnen såg det ut som en rosa snopp som stack ut. Alla skämtade om det på vårt vanliga sätt i klassen att skoja mellan himmel och gjord

MEN FAN JAG STARTADE JU DET DÄR!

Ska be Hanna om föråtelse för mina dumma ord och skämt!

JAG SKÄMS SOM EN DOG!

HELT EMOT MIG SJÄLV OCH MINA PRINCIPER.

OCH IGÅR VET DU VAD SOM HÄNDE DÅ?

jo då gick jag på Drottningsgatan på väg till mitt jobb och då kom en man fram till mig. En sån där snubbe som jag skulle bedömma som skum och "smutsig" (inombords) och erbjuder mig att följa med in på ett café och göra ett dryck test och så får jag en triss lotto som tack. Jag följde med ner till cafeets nedre våning (!) NU VAR DET INGET SKUMT!

MEN HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag hade JU INGA GARANTIER PÅ DET!!!!

HELT EMOT MIG SJÄLV OCH MINA PRINCIPER IGEN!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

LILLA FLICKAN VILL INTE VÄXA UPP.

SOM EN DEMON STYR HON MIG FRÅN UNDERGROUND! ELLER USCH KÄNNS HEMSKT ATT SKRIVA DEMON!

Men det känns som omhon gör VAD HON VILL!

Hon leker dolda lekar dolda för mitt medvetna!

Flirtar med män utan att jag ens vet om det. Utan att jag ens möter mannen i fråga blick (!)

Flirtar med alla både män och kvinnor på en undermedveten nivå försöker hon styra världen.

Hon vill bara ha kärlek.

Men hon har fått lära sig att allt är sex och att kärlek alltid har ett pris.

Hon vill att någon ska smeka hennes kind och säga dom tre magiska orden.

För de oinsatta så märks inte vad hon gör (tror jag) för det är så subtilt att det nästan inte går att ta på.

Fångar uppmärksamheten. Vänder ryggen mot mannen men fångar fortfarande hans uppmärksamhet, går bort utan att ha ens mött hans blick men hon känner hans subtila respons på hennes omedvetna rakt igenom flirt!

Ja detta HAR JAG BLIVIT MEDVETEN OM IDAG HELT TYDLIGT!

UUUUF VILKEN JÄVLA LÄXA!!!!!!

JA JUST DET ANLEDNINGEN MÅLET TILL ATT KOMMA UPP UR SÄNGEN VAR: DELAKTIGHET!

Ja det kan jag nog säga lugnt att det har varit dagens tema.

JAG ÄR UTE PÅ DJUPA VATTEN OCH HITTAR INTE TILLBAKA DIT JAG KOM IFRÅN.

MITT OMEDVETNA SOVANDE JAG. DÄRIFRÅN KOM JAG!

KOMMER INTE TILLBAKA. KOMMER LÄNGRE OCH LÄNGRE BORT!

JAG VILL INTE BLI VUXEN!!!!! SKIT ÄR DET! HÖRRRU MIG????????!!!!!!!!!

JAG HAR ALDRIG SETT MIG SOM FLIRTIG HAFT KOMPISAR SOM VARIT DET. POJKVÄNNER MEN ALDRIG JAG...JAG FLIRTA???

NEVER!

SANT=MEDVETEN NIVÅ, OSANT= OMEDVETEN NIVÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅaååååååååååååååååååååååååååh JAG VILL BARA GROTTA IN MIG I MÖRKRET

SOVA, SOVA, SOVA...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ

FLY...JA JUST DET FLY!!!!!!

FLIRTA GÖR JAG MED MIN NYA LÄGENHETSKOMPIS. JAG VALDE INTE ATT VI SKULLE BO I SAMMA LÄGENHET. ÖDET FIXADE DET DÄR.

MEN NU BOR VI UNDER SAMMA TAK. HAN JOBBAR MED FILM OCH REGISERAR, SPÄNNANDE, SNÄLL, ROLIG, CHARMIG.

OCH VAD GÖR JAG?

JO OMEDVETET såg jag i mitt medvetna HUR JAG FLIRTAR MED HONOM.

JAG HAR BÖRJAT BLI OROLIG FÖR TÄNK OM HAN MÄRKER???? HEMSKA TANKE!

TÄNK OM ALLA MÄN MÄRKER????

KLART JAG ALDRIG FÅR RESPEKT DÅ!!!!!!!!

VET DU?

JAG KAN INTE BETE MIG "NORMALT" ALLT ÄR 6 FÖR MIG PÅ OMEDVETEN NIVÅ.

En vanlig människa märker oftast inte subconscious game MEN en människa som KAN LITE OM LIVET märker direkt! :(

Vet inte vad jag ska göra??????????

ingen har ju lärt mig hur jag ska göra. Mina tidigaste inprogrameringar är att behaga allt och alla och att sex är allt.

HUR GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JAG...INNAN JAG DÖR?????

Innan det är FÖRSENT?

Inga kommentarer: