tisdag 9 december 2008

EA

Gud vad skönt ÄNTLIGEN har jag funnit en plats där jag kan uttrycka mina känslor, blockeringar av känslor, obsessions, jobbiga känslor, hopplöshet HÖGT

UTAN att någon lägger sig i eller har uppfattningar, råd eller tips! WOW

Känns så menat att EA skulle komma till mig. woho!

Jobbigt bara med han som hade den där rösten som han verkade omedvetet kunna rikta in på mig och vara inpå mig.

Jag sa att jag kände det som om vissa personer, deras röst bara gick igenom mig och att det var otäckt och han reste sig upp och gick(!!) och kom tillbaka 5-8 min senare.

Att han gick avbröt mig och jag höll på att tappa tråden och gjorde mig osäker. Var mina ord FÖR JOBBIGA FÖR GRUPPEN?

En tjej jag inte direkt gillade sa bara när det var hennes tur att prata: jag känner mig inte alls förbered på att dela medmig av en massa jobbiga saker med OKÄNDA MÄNNISKOR.

JAG KÄNDE ETT STYNG AV SKULD som om jag inte skulle ha sagt vad jag sagt MEN SANINGEN ÄR ATT DEN DÄR GRUPPEN ÄR TILL FÖR DET! ATT DELA JOBBIGA KÄNSLOR OCH ATT MAN ERKÄNNER SIG MAKTLÖS INFÖR ENS EGNA KÄNSLOR!

Jag kände att jag MÅSTE SÄGA DÅ DET BLEV LITE TID ÖVER FÖR FRI DELNING:

JAG TYCKER ATT DET ÄR BRA ATT DEN HÄR GRUPPEN FINNS, ATT EA FINNS OCH ATT ÄVEN OM JAG ÄR NY ATT JAG KÄNDE EN SAMHÖRIGHET OCH ATT DET KÄNDES BRA FÖR ATT JAG KÄNDE ATT EN HÖGRE KRAFT FANNS MED.

Det känns bara som om hon skulle göra sig så ÖVERLÄGSEN!!!

Så som jag tidigare i livet bettet mig...om sanningen ska fram så jag irriterade mig på mig själv samtidigt såg jag det lilla livrädda barnet som tappat tro och tillit på mänskligheten,

Hon satte sig först mitt emot och hade mat vilket jag suckade tyst innombords över sen flyttade hon emellan två karlar. Kändes bra, bättre!

Narcisim i högsta grad. Antar att jag med är lite narcisitisk eller mycket till och med?

Vad konstigt den här mannen, R för han hade en förmåga att omedvetet eller medvetet styra sin röst att gå in i olika delar i mig till och med in i mitt hjärta (!) Innan har jag kallat dessa förmågor ÖVERNATURLIGA men nu så kanske jag kan tro att det är en sorts bemästring av sinnena.

SKÖNT att se igenom en bit av det där. Skönt att känna skillnaden då han drog sig bort från mig även om han inte lyckades helt då jag antar att lilla Frida spelade sitt lilla uppmärksamhets spel, men han försökte och drog sig bort en så där 85% sen kunde han inte låta bli att låta sin röst gå in i mitt hjärta då han sa något om att älska om kärlek, men annars fysiskt sett höll han sig på behörigt avstånd och jag kände mig mindre gränslös.

Häftigt att ha en "magiker" i gruppen en sån som alltid kunnat styra mig med bara sin röst och gud vet vad med mera?

Nu kan jag ju få jobba med det här! jävligt bra egentligen. Vilken superb chans!

Häftigt att se (väldigt ego är jag nu) att en sån till synes STARK OCH KRAFTFULL NÄSTAN ÖVERNATURLIG MÄNNISKA OCKSÅ KAN HA PROBLEM, GRAVA PROBLEM!

Jag skriver det här för vanligtvis så dömmer jag katten efter håren i vad det gäller "magikerna" och tror att DOM ÄR PERFEKTA OCH ATT DET BARA ÄR JAG SOM ÄR IMPERFEKT.

SKÖNT ATT FÅ SE SKUGGSIDAN

Inga kommentarer: