tisdag 2 december 2008

Jag har gett MIN KÄRLEK till fel!

I det förflutna har jag hela tiden gett min kärlek till FEL ,FEL, FEL människor. Vare sig de har varit partners eller vänner eller såna som jag mött och beundrat. Hela tiden, FEL, FEL, FEL!!!

TVI!!!!!Tviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!tvitvitvitvitvitvitvitvitvitvitvitviTVI!

fel, fel, fel!!!!

Nu när jag äntligen mött en vän på RIKTIGT har jag vågat ÖPPNA mitt lilla stora hjärta och HON ÄR VÄRD MIN KÄRLEK!

Kanske den FÖRSTA som är värd min kärlek...vet inte?

Känns så annorlunda från det som varit!

På den tiden jag alltid satte mig själv i underläge eller överläge och om jag inte gjorde det så SÖKTE JAG upp de människor som själva satte sig själv i ÖVERLÄGE.

GÅNG PÅ GÅNG PÅ GÅNG!!!!

Hur kunde jag hitta RÄTT NU, FINNS GUD MED MIG? ÄR JAG INTE LÄNGRE PÅ FEL VÄG?

Kan jag våga hoppas på att jag VALT RÄTT VÄG EN GÅNG FÖR ALLA?

Det är bara såååååå WOW

Inga kommentarer: