tisdag 9 december 2008

Tårar och ilska

Fick svar av "forumcheferna" Fritt tolkat: att det inte finns uttryckfrihet och att det är alright att vuxna i maktposition beter sig illa mot en 6-åring och kalla den för sexig men det är inte alright för en medlem att SÄGA IFRÅN och bli arg och ledsen för jag inte vill sånt ska förekomma.

Känns lite sorgset att hoppa av i farten men det känns fel att vara kvar.

Där man inte får uttrycka ilska över en ren orrättvisa finns det heller ingen plats för sanning.

Jag tänker inte ta någon skuld utan den får dom bära själva! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Alright fuck it all

Här får jag i alla fall vara mer än en leende docka som håller med i allt DETTA ÄR MIN BLOGG, BARA MITT SPACE OCH HÄR KAN JAG SÄGA

FUCK, FUCK, FUCK IT!!!

förbjudet att svära? aha är jag en hemsk människa för att jag också kan bli lite sur och till och med ursinnig?...jag är bara på platser numera där JAG FÅR FINNAS till som människa i alla aspekter och INTE bara som en behagande, söt barbie brainwashed docka

Det tycker inte jag utan jag säger fuck, fuck, fuck it! och skriker och morrrrrar....rrrrrrrr :(

Bye, bye...another lye, another story...Fel igen, fel väg igen, fel människor i makten blir alltid fel

Inga kommentarer: