måndag 1 december 2008

INTE SLAV!!!*VARNING* STOR

Jag vill INTE VARA EN SLAV MER!!!

Jag vill inte vara en slav på Jorden under hela mitt liv.

Tänk jag bär på det hemligaste av det hemligaste tabu funeringarna och minnesfragment. Det är så hemligt att jag inte ens vågar skriva ner det men jag gör det ändå!

Satanistiska ceremonier- barn och vuxna med-jag är liten-under 5 år
Det är skrämmande- en gång är jag fastbunden på en sten-som en offersten
benen är öppna armarna fastbundna-drogad?- mycket möjligt-suddigt
svärd över mitt bröst-dom dödar mig! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!
han hejdar sig. Dom vuxna är maskerade. bär långa klänningar-dräkter- svarta eller vita
Ingen bryr sig om tårar-ingen bryr sig om de små-inga känslor
Svärdet nuddar mitt i min bröstkorg-i hjärtchackrat-det gör lite ont-det snurrar i huvudet-får bara inte somna-måste hålla mig vaken-hålla kvar min själ-
DU ÄR UTVALD!- rösten pratar-alla mässar- tända ljus- instängt!

DU ÄR UTVALD ATT LEVA-ANDRA KOMMER ATT DÖ-ATT OFFRAS-

Du är speciell-därför UTVALD!

Du kommer att ge service-ALLTID- vara en SLAV- ALLTID-för alla som VILL

Spelar ingen roll-HUR mycket du SÖKER- INGEN kommer att vilja hjälpa dig!

Ingen kommer att vilja älska dig- du är en SLAV.

Det är en HONÖR att vara SLAV för OSS- DU är UTVALD!-DU får leva!

Jag lovar mig själv i dimman av drogerna jag fått att jag EN DAG SKA FINNA FRIHETEN IGEN! ATT JAG SKA BLI FRI FRÅN DOM! FÖR ALLTID!

Andra barn blir dödade MINNS INTE men VET. Dom var där med MIG. Vi var på samma båt. Dom är döda nu-jag lever-andra har tagit sina liv-jag lever.

Jag älskade barnen för dom var som jag. Nu är jag ensam.

Livrädd, livrädd för ALLT OCH ALLA!

DETTA ÄR DOM MEST HEMLIGASTE MISSTANKAR JAG HAR OM VAD JAG KAN HA VARIT MED OM!

Senare i livet så läste jag lite om dom som blivit utsatta och allt känns hemskt bekant.

Men i mitt medvetna minns jag inget.

VISSA NÄTTER ÄR JAG LIVRÄDD-VET INTE VARFÖR-JAG ÄR RÄDD ATT DOM SKA KOMMA-JAG VET INTE VILKA DOM-MEN NÅGOT INNOM MIG VET ÄNDÅ- DET ÄR INTE BARA PAPPA-NEJ DET ÄR ANDRA-DJÄVULSDYRKARE.

När jag var liten kunde jag aldrig se en skräckfilm eller något som ens nämnde satans namn för jag fick ångest och sov inte på veckor!

Varje natt som liten somnade jag omringad av demoner. Alla ville åt min själ. Senare i livet besökte jag ett medium i spanien som BEFRIADE MIG FRÅN DOM!

Sen dess har dom aldrig kommit igen!

jao jag är synsk, fast jag har stängt av den förmågan! för den förmågan finns tillsammans med ritual abuse ceremonies minnen!

Jao jag är konstnärlig men jag har stängt av den förmågan på grund av min fars övergrepp och hans kreativa sagor som vände min skapande förmåga emot mig själv!

Inga kommentarer: