torsdag 18 december 2008

sa javla arg!!!!

Alltsa jag mar bra och har det bra och lever min drom men fans i helvettes skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit VARFOR ar jag saaa forbannad da?????
Da jag minst forvantar mig det vill jag BARA SPARKA, BITAS, RIVAS, SLASS OCH STAMPA FOLK PA FOTTERNA OCH KNUFFAS, SKRIKA, BETE MIG SOM EN GALEN HYSTERISK GOD KNOWS WHAT!!!

Helt oskyldiga manniskor vill jag ga pa och jag kampar med mina dysfunktionella impulser som iband manifesterar sig sa som pa planet jag fick lust att stampa henne pa fotterna men samtidigt kande jag en stor omhet for henne. Jag tyckte om henne och att jag fick dom tankarna och kanslorna som var helt irrationella GJORDE MIG ROSENRASANDE PA MIG SJALV!!!

AAAAAH!

Hm tank att nar nagon laser detta att denna nagon kan fa helt fel bild av mig men det ar inte meningen att behaga har det har ar min arga tillatna blogg for att skriva av min ilska och fa ge utlopp for den pa det har spacet.

Det ar VIKTIGT for mig!

Ar nervos for imorgon motet med Fredrik. Ar jatte nervos!! laskigt, jatte laskigt men samtidigt ar det skont hoppas inte han aktiverar mitt ursinniga jag det ar sa jobbigt da det hoppar fram. jag vet inte hur jag skall handskas med det. Kanner mig maktlos. Visst jag behover inte leva ut men det ar jobbigt nog att vara medveten om den inre kampen som utspelar sig inom mig sjalv. Angeln och demonen snackar lika hogt. Fast angeln vinner nastan alltid.

FAN, FAN FAN vad jag ar tacksam for min blogg!!!!

javlar!!!haha fuck och skit och blaaaaah och stamp pa fotterna :p

Har typ 1000 saker som ar positiva att skriva ner med men inte har inne HAR FAR JAG VARA ARG OCH UTTRYCKA ANNAT AN VAD JAG VANLIGTVIS GOR.

wwwwwwwwWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fortsatter att ga trotts min radsla. Jag ar ju fucking modig juh!

Inga kommentarer: