måndag 1 december 2008

Knappt någon rätt att existera!

Usch jag är rädd för att bli dömd för allt jag skrivit ner nu!

WHY DO SO FEW PEOPLE BELIEVE RITUAL ABUSE SURVIVORS?

First, abusive groups have a very large stake in remaining undetected, and they keep their se-crets well. Second, abusive groups terrorize their victims into silence. And third, society as a whole does not want to believe that its norms and laws have been so blatantly and extremely vio-lated, so society turns its back in denial.


Allt det där tillhör ju den DOLDA verkligheten! Den verklighet som måste gömmas undan. Den verklighetsskärva som finns inuti mig och som gör mig illa dag och natt!

Finns en sida här:
http://www.survivorship.org/faq.html

WHAT IS RITUAL ABUSE? (NARROW DEFINITION)

The term ritual abuse is generally used to mean prolonged, extreme, sadistic abuse, especially of children, within a group setting. The group's ideology is used to justify the abuse, and abuse is used to teach the group's ideology. The activities are kept secret from society at large, as they violate norms and laws.


WHO PERPETRATES RITUAL ABUSE?

Ritual abuse is perpetrated by men and women from all walks of life and geographical areas, both rural and urban. The percent of the population that perpetrates or that is victimized is unknown.

Perpetrators have been classified as:

  1. Family or Transgenerational: Adults, who were abused as children, in turn abuse and indoctrinate their own children. The tradition can go back for generations.
  2. Extra-familiar: Adults abuse non-related children. Children can be accessed at day care, schools, church, or through social groups.
  3. Ad hoc groups: Adults, who may or may not have had abusive childhoods, come together and form a new group with its own ideology and rituals. Teens are thought to comprise many such ad hoc groups.
Physical, emotional, sexual and spiritual abuse can all occur. Physical abuse can occur as beatings, electroshock, torture, confinement, forced ingestion of drugs, blood, and feces. Emotional abuse involves trickery, deceit, and blaming the victim. Sadistic sex with children and non-consenting adults and forced perpetration of sexual abuse are forms that sexual abuse can take. Spiritual abuse can manifest as reversal of good and evil, a destruction-based morality, and the denial of freedom of thought.

MIN PAPPA GJORDE OTROLIGT SADISTISKA ÖVERGREPP PÅ MIG! men...inte var han den ENDA? skulle önska att det var så! men nej farfar finns där på något sätt. Jag VET att han ligger bakom. HAN ÄR FRIMURARE.

Minns ett hus som jag drömt om. Farfar ta med mig dit. Jag beskriver drömmen in i detalj för min mamma som blir chockad av hur klara minnena är som jag har av min dröm.
Det är flera vuxna där, några barn. Snart så börjar ceremonin. SNART så åker dräkterna PÅ och alla till synes vanliga människor blir till SATANISTER! En förvantansfull stämning ligger över huset. Det är lite otäckt. Just då är jag "fri"=under sträng observation och går runt och undersöker rummet med mina 4 åriga ögon och medvetenhet. Det finns pokaler. Böcker. Allt ser vanligt ut på ytan. Men ALLA där inne VET att det bara är ETT SPEL. Makt genomsyrar gubbarnas andetag då dom blossar på sina guldmärkta cigarrer och ler självgott. Det pratas affärer och vuxen snack. Inget är konstigt för de som inte VET och är INSATTA!

Delade verkligheter. Snart är jag tillbaka i min familj. Där allt levs på ytan. Alla är normala till synes men vad som döljer sig bakom är och har alltid varit min allre största rädsla!

Det är min bön till Gud och till livet att visa mig SANNINGEN!

WHAT ARE THE SYMPTOMS OF RITUAL ABUSE IN CHILDREN AND ADULTS?

Most symptoms are non-specific to ritual abuse. Trauma is trauma, and physical and sexual abuse are physical and sexual abuse. Because the abuse is so severe, the symptoms may be especially severe and recalcitrant.

Symptoms that are suggestive of ritual abuse are either a fascination with or a phobia of objects, events, or symbols specific to ritual abuse and not generally encountered in other types of physical and sexual abuse. Examples of symbols include crosses, crucifixes, pentagrams (stars), eyes, "magick" and "occult" symbols, certain numbers, and certain colors. Objects provoking fascination or phobia can include blood, knives, electricity, coffins, dolls, babies, and certain animals.

Events similar to abusive events may also provoke extreme reactions. These include the holi-days observed by the cult, medical and dental procedures, and childbirth or abortion.

Förra veckan så hade två i min klass förberett en morgonsamling. Avskärmat och med tända ljus och stjärntema. Jag mådde SÅ DÅLIGT av att känna den rituella stämningen och även om det var positiva vibbar kände jag mig tvingad av att vara med och jag led mig igenom det. Sen så drog jag åt mig min kompis in i ett rum och tårarna bara rann och jag berrättade att jag tycket det var hemskt med den där stämningen och att jag har misstankar om att jag varit med om ritual abuse. Hon var jätte förstående och jätte fin :)

Nu hör till saken att jag brukar gilla det MYSTISKA, rökelse, ljus mm men nu när jag börjat bearbeta på allvar mitt förflutna så känns det bara skrämmande och djupt ångestfullt






Inga kommentarer: