lördag 6 december 2008

Min störda moster

MIN SKRÄCK I LIVET!!!

MOS LENA som hon så gärna kallar sig. Asberger i hög grad aldrig fått diagnos. vuxit upp i samhället och uppfostrad som om hon vore normal av min mammas snorkiga föräldrar som bara ville ha status osv...blääääääääääääääh!

Jag har ju haft turen att växa upp i ett annat land...låååååååångt bort ifrån henne.

Hon är helt fruktansvärd helt enkelt! har svårt att finna kärlek till henne då hon inte har någon empati för någon annan än sig själv, blir lätt hysterisk och använder en hemsk ton. Vil vara i centrum blir lätt snorkig och snobbig och är en besseweisser. Fanatiskt religiös. HON ÄR SOM ETT ÖVERGREPP HELA HON!!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH-HATAR DIG FUCKING MOSTER! jo jag hatar att du är min moster. Jag hatar vad du utsatt mig och alla i din närhet för!!!!! jag skäms över dig sen jag kan minnas för alltid lyckas du göra bort dig. Jag hatar att DU ÄR MIN SLÄKTING! FÖR DU ÄR VIDRIG!

Så där ja nu har jag sagt det jag undertryckt hela livet. Det som man inte får säga..men Frida hon är ju sjuk, stackars människa, ha lite förståelse..

men VAF FAN jag är TRÖTT PÅ ATT VA SÅ JÄVLA FÖRSTÅENDE I DETTA LIV!!!

FUCK IT!

Ja varför kom hon upp nu? jo därför att igår så var jag med på ett Acoa möte och det var GRÄSLIGT. Mitt emot bordet, snett imot mig satt en mos. Lena kopia. Hon var som ett ÖVERGREPP HELA HON och jag kröp ihop till en liten, liten boll hela 1 och en halv timme. Hon snackade nästan i 30 min, satt och åt 1 och en halv timma smaskandes och fnittrade till då några berrättade sin historia (DET ÄR INGA ROLIGA SAKER) och betedde sig som om alla pratade till henne!

Då det var hennes tur att prata nämnde hon att hon hade en incestuös relation till sin brorsa

Då föll en puzzlebit på plats på något sätt utstrålade den här människan ÖVERGREPP och varje ord som hon sa borrade sig igenom mina skydsmurar, hela hon gick igenom mig TILLS

DET BLEV MIN TUR OCH PRATA: OCH JAG BÖRJADE SÄGA VISSA PERSONER, BARA DERAS NÄRVARO GÖR ATT JAG KÄNNER MIG UTSATT FÖR ÖVERGREPP!...ja t.ex en person som sitter mitt emot mig på tunnelbanan

Saa det sista för att ja inte skapa något personligt krig då allt var på en undermedveten nivå!

Efter jag sagt det bröts en förtrollning FÖR HON KRÖP IHOP och SLUTADE ATT LIGGA SOM ETT TÄCKE ÖVER ALLT OCH ALLA.

FÖRTROLLNINGEN VAR BRUTEN OCH JAG VAR FRI!!!

Konstigt men sant! och det var enormt nbefriande för innan dess hade jag ju kurat ihop mig till en boll, haft ångest, mått illa, kännt ursinne, frustration, hopplöshet.

JAG BRÖT FÖRTROLLNINGEN!! HIP, HIP HURRA!!

Inga kommentarer: