onsdag 3 december 2008

jag måste vara sjuk i skallen!

Jo? för att jag skriver den här bloggen med risk för att någon kan läsa och dömma mig!

Är den här tjejen som skriver så här JAG?JAG?JAG?....JAG?

Ja det är jag en del av mig som kämpar för att inte drunkna!!

men är inte jag normal, har en normal familj och släkt? lite annorlunda är jag ju...men det är ju bara inombords. det går att maskera....kanske...ett tag till i alla fall...visst är det mitt fel? finns inget som skett i mitt liv som har gjort dom djupa såren jag har inom mig...eller? det är bara mitt fel. Mitt fel jag förförde pappa och farfar då jag var under 5 år gammal. Ja det är mitt fel allting. Hela världens lidande är mitt fel! jag är bara dum i huvudet. Äcklig. Ful. Snuskig. Hora. Ja det skrev och ritade min bror då jag var 4 år. Frida är en hora och så ritade han mig med öppna ben och ett hål mellan benen.

Frida är en hora, frida är en....vadå? vad är jag?

Kan tejpa ihop mig med lite tejp!..kanske?

Inga kommentarer: