tisdag 2 december 2008

ÄH Så vart det lite smör, socker och kakao som på den"gamla goda tiden" då jag var liten. Pluss lite smågodis. Inget direkt vrålätande. Bara lätt ångestdämpande medicin och skuldframkallande medel.
Känner mig ju inte helt frisk. Så varför inte? bara käka lite och dra ner på ångesten. Smita ifrån känslan som en tjuv som sticker från brottslplatsen!

Ta den fega utvägen! fegis, Frida du är en fegis!!! nananana-NA!

En självsaboterande fegis!!!!

Kunde lika gärna ha varit socker eller en man, el uppmärksamhet, el en kärleksfull kram, el att hångla, el 6, el joint, el party..hm Leon vart som en drog för mig, ett äventyr, ett annat medvetande...nej! inget akohol=boooring *gäsp*

äh det var väldigt lite godis! men köpt lite russin för att vara halvt om halvt skonsam mot min kropp

Ångestens eld kräver ju sitt släckande vatten som i detta fall är allt annat än vatten.

Jag har verktyg mitt framför nosen på mig som skulle kunna hjälpa mig ut!

Men jag använder dom inte IDAG I ALLA FALL :(

Inga kommentarer: