tisdag 2 december 2008

Jag tror..

...ATT JAG LYCKATS SKRIVA NER ALLT DET SOM MEST TYNGT MIG I LIVET.

FINNS MER SAKER MEN DOM FINNS I ALLA FALL INTE I MITT UNDERMEDVETNA.

SÅ SKÖNT ATT FÅ SKRIVA AV MIG DET SOM ALLTID VARIT HYSCH, HYSCH OCH FÖRBJUDET OCH TABU ATT ENS NÄMNA!

så NU har jag gjort det!!! WOW känns som en enorm lättnad

Jo just det en sak till då jag ser en kniv eller så... kan det hända att jag får en vision eller känsla att jag borde hugga mig själv i bröstet med den ställa till skada. Något inom mig säger det. Samma röst och känsla som är URSINNIG och vill förstöra och förinta! den rösten och känslan jag inte anser är JAG. Den rösten och känslan jag vill bli av med FÖR EVIGT OCH FÖR ALLTID!

Blod svimmade jag av att se nu i somras. Det var så konstigt mittmedvetna sinne tyckte det gick så bra att på sjuhuset få vara med om hur läkaren tappade en tjej på blod (praktik) men så plötsligt började kroppen REAGERA OCH STARKT, svimmade nästan. Tog tid att återhämta mig. Gömde mig på toaletten och skämdes och mådde dåligt och skämdes som en hund för min okontrollerbara (just då iaf) reaktion!

Inga kommentarer: