lördag 6 december 2008

Vill INTE BLI SOM MIN MAMMA!!!!

aldrig säga aldrig, aldrig säga aldrig, aldrig säga aldrig! För förr eller senare gör jag det som jag "aldrig" skulle göra eller vilja göra!

JAG VILL INTE BLI SOM EN KOPIA AV MIN MAMMA!

SOM ALLTID VET BÄST.
ALLTID HAR RÅD SOM MAN ALDRIG BETT OM.

Men just nu så har jag upptäckt att det är precis så som jag är. Då andra lättar sitt hjärta för mig har jag alltid tips och råd för att underlätta och komma vidare. RESPEKTLÖST!

Sen om jag får höra att jag gör så...ja då blir jag helt ställd!!!

Hur ska jag nu bete mig? jag kan ju inte prata...? trodde jag bara följde med i konversationen, märkte inte ENS ATT JAG GAV RÅD..............AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Precis så sa min mamma till mig! men herre Gud nu kan jag ju inte prata! det går inte att prata med dig Frida!

SKULD, SKULD, SKULD

JA MEN VISST SKA JAG TA SKULDEN TILL ATT DU ALDRIG VÄXTE UPP KÄRA MAMMA!

ALLTID SÅ NÄMNDE DU OCH PAPPA: SE SÅ VUXNA BETER SIG, SOM OSS! TITTA PÅ DE DÄR SK. VUXNA DOPM ÄR JU BARA BEBISAR.

DOM PRATADE OM SIG SJÄLVA SÅKLART!

Men ja första steget är ju att se klart

Sen kan man förändra och let go


FAN, FAN, FAN, FAN OCH FAN IGEN!!!!

Inga kommentarer: